Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Проблеми и въпроси с модула..., проблеми с цени, генериране на товарителници...
Angelov
post Feb 20 2012, 04:57 PM
Post #1


Newbie
*

Group: Members
Posts: 5
Joined: 20-February 12
Member No.: 1,087



Здравейте,
Реших да пробвам вашия модул за работа с Еконт Експрес като го интегрирам в интернет магазина на фирмата ни, но срещнах доста трудности и проблеми с работата около него. Проблемите са следните.

1. Инсталирам модула, като прилагам всички стъпки от ръководството ви, но компонентът бърка правилното визуализиране на цените в магазина. Ако примерно имаме продукт, който да струва 59 лв, след инсталирането на компонента, цената му се визуализира като 143.87 лв. Цената в администраторския панел на продукта е истинската, цената в поръчката също. Направи ми впечатление, че нещата се оправят когато отворя произволен продукт за редакция и ръчно избера от падащото меню българска валута. Това разбира се не може да бъде направено с цялата ни номенклатура, защото е много трудоемко. Каква е причината за това? Възможно ли е да има конфликт между вашия компонент и други компоненти? Как да се преборим с този проблем?

2. След успешно инсталиране и настройка на компонентът, отиваме в списъка с поръчките, кликаме върху бутончето за генериране на товарителница, появява се прозорче, което ни пита дали искаме да създадем товарителница, натискаме ОК, но след тези стъпки не се случва абсолютно нищо. Какъв е изобщо принципът на работа на генерирането на товарителници? От администраторския панел ли се разпечатват или е необходимо да се влезне в страницата на Еконт за целта?


Поздрави,
Ангелов

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Angelov
post Feb 20 2012, 06:37 PM
Post #2


Newbie
*

Group: Members
Posts: 5
Joined: 20-February 12
Member No.: 1,087



Първият проблем с цените е решен! Оказа се, че в нашия магазин е била зададена валута по подразбиране BGL вместо BGN от където е ставала цялата обърквация. Вторият проблем обаче остава. При натискане на бутона за генериране на товарителница, системата мисли 2-3 секунди, но след това просто препраща отново към списъка с поръчки без да се случи нищо.

Всъщност компонентът работи ли съвместно с електронната обработка на поръчки в системата на Еконт? Има ли автоматизация на процесът между двете или просто генерира товарителници и калкулира цените за доставка и други услуги?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Web Design Seo
post Feb 21 2012, 10:49 AM
Post #3


Web Design Seo
****

Group: Root Admin
Posts: 4,165
Joined: 29-April 09
From: Sofia
Member No.: 1



Разпечатва се товарителница и се калкулира цената за доставка, функционалността не вика куриера. За всичко друго трябва да попитате Еконт през сайта им - ние не сме запознати със спецификата на начина на работата им.


--------------------
Правила на форума | Forum Rules | How to receive support. 3D Web Design: Уеб дизайн, Seo оптимизация, Web Site Extensions, Oscommerce Addons, Wordpress plugins and Joomla Extensions. Изработка на уеб сайтове и оптимизация на сайт за търсачки и Seo услуги.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Angelov
post Feb 22 2012, 07:00 AM
Post #4


Newbie
*

Group: Members
Posts: 5
Joined: 20-February 12
Member No.: 1,087



QUOTE (Web Design Seo @ Feb 21 2012, 10:49 AM) *
Разпечатва се товарителница и се калкулира цената за доставка, функционалността не вика куриера. За всичко друго трябва да попитате Еконт през сайта им - ние не сме запознати със спецификата на начина на работата им.


А дали ще получа изобщо отговор на въпроса ми относно това защо като кликна на бутона за генериране на товарителница не се случва нищо? Мисли 2-3 секунди и отново ме прехвърля към списъка с поръчките...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Web Design Seo
post Feb 22 2012, 07:44 AM
Post #5


Web Design Seo
****

Group: Root Admin
Posts: 4,165
Joined: 29-April 09
From: Sofia
Member No.: 1



Не мога да ви кажа, бутона по принцип работи ок, не трябва да прехвърля към списъка с поръчките.


--------------------
Правила на форума | Forum Rules | How to receive support. 3D Web Design: Уеб дизайн, Seo оптимизация, Web Site Extensions, Oscommerce Addons, Wordpress plugins and Joomla Extensions. Изработка на уеб сайтове и оптимизация на сайт за търсачки и Seo услуги.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Angelov
post Feb 22 2012, 08:42 AM
Post #6


Newbie
*

Group: Members
Posts: 5
Joined: 20-February 12
Member No.: 1,087



QUOTE (Web Design Seo @ Feb 22 2012, 07:44 AM) *
Не мога да ви кажа, бутона по принцип работи ок, не трябва да прехвърля към списъка с поръчките.


По принцип работи, но при нас не работи ок! Едва ли ако се обадя на Еконт ще могат да ми помогнат. Всъщност това ли ви е безплатният support към модула? Поне изкажете предположение за да знаем в каква насока да работим...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Web Design Seo
post Feb 22 2012, 09:40 AM
Post #7


Web Design Seo
****

Group: Root Admin
Posts: 4,165
Joined: 29-April 09
From: Sofia
Member No.: 1



Не ми харесва тона ви. Не си мислете че някой ви е длъжен. Това не е молба за супорт, нито някой може да ви помогне като гадае на карти само по двете изречения които сте споделили.

Проблема може да се дължи на сто неща, може да сте блокирали достъпа до администрацията си (през htaccess) или до xml фаловете в сайта си (по подразбиране джумла ги блокира през htaccess файла намиращ се в public_html) или имате друг проблемен тип доставка който също да работи в сайта ви - системата на еконт е много чувствителна дори към данните на акаунта ви.

Давам за пример че ако ЕДНА буква от данните въведени в компонента в сайта ви са различни от данните въведени при регистрацията ви в системата на Еконт почти нищо няма да работи.

За да ви помогне някой е нужно всичко това:
Нужно е да се знаят версиите на джумлата ви, на компопнента econt shipping, да влезе някой в сайта ви и да провери цялата ви конфигурация, не само на econt shipping, а най-вече на Virtuemart. Ако там вече се окаже че има пробем, ще е нужно да дадете пълен достъп до хостинга - база данни, фтп и админа на джумла.

Самия факт че го наричате "модула", а това е компонент ми говори че сте начинаещ и едва ли сте конфигурирали нещата както трябва.

Според мен това че не сте конфигурирали магазина и акаунта си в еконт правилно е причината. Примера ви с BGL/BGN който сам написахте отгоре също го показва.


--------------------
Правила на форума | Forum Rules | How to receive support. 3D Web Design: Уеб дизайн, Seo оптимизация, Web Site Extensions, Oscommerce Addons, Wordpress plugins and Joomla Extensions. Изработка на уеб сайтове и оптимизация на сайт за търсачки и Seo услуги.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Angelov
post Feb 23 2012, 03:26 PM
Post #8


Newbie
*

Group: Members
Posts: 5
Joined: 20-February 12
Member No.: 1,087



Всъщност и на мен не ми харесва правописът, граматиката и тонът Ви, но това не е мой проблем, а и не съм тук за да си губя времето с глупости. Когато прочетох, че Еконт предоставят безплатен компонент, към който върви и безплатна поддръжка се зарадвах изключително много, а с това успяха да спечелят и фирмата ми.

Как според вас трябва да изглежда една молба за support? Отворих тема, държах се прилично, любезно, писах на кирилица, обясних какви проблеми имаме и зададох въпроси към тях. Единият проблем го решихме сами, а на втория така и не получихме отговор в самото начало, вероятно от недоглеждане. Изреченията, които съм написал определено не са две, а доста повече. Когато смятате, че информацията, която сме Ви предоставили не е достатъчна за да ни помогнете, просто изискайте от нас още такава! Всички уважаващи софтуерни компании работят така и това го знам от личен опит!

Важно е да отбележа, че сте прави относно това, че не съм техническото лице, което се занимава с поддръжката и изграждането на интернет търговията във фирмата ни, но това не Ви и дава правото да ми слагате квалификации! Освен това никъде не срещнах указание в документацията на компонента, че същият е само за напреднали...

Нека обаче караме по същество...

Версията на компонента е последната: 1.0.8
Версията на Joomla е 1.5.25
Версията на VirtueMart e 1.1.9 stable

Няколко пъти сравних информацията въведена в настройките на компонента и тази в системата на Еконт. Всичко съвпада.
Ако би помогнало мога да споделя, че в магазина има инсталиран модул за Custom Attributes, който ползваме за поръчка на различните цветове, които предлагаме. Адресът на магазина е www.davidjones.bg, но за момента компонентът е инсталиран в огледалното му копие на адрес http://davidjones.plovdiv24.eu

Достъпът до .xml не е блокиран:

## Deny access to extension xml files (uncomment out to activate)
#<Files ~ "\.xml$">
#Order allow,deny
#Deny from all
#Satisfy all
#</Files>

Опитах също със спиране на всякакви модули, компоненти, плъгини, опции и други за доставка, но отново не успявам да генерирам товарителница. Опитах и с друг браузър, но положението е същото...

Разберете ме правилно! Нито искам да се карам с някой, нито имам време за това. Единственото, което искам е да подкарам компонента с ваша помощ, след което с удоволствие ще заработя само с Еконт и ще забравя за останалите куриерски фирми.

Поздрави,
Ангелов
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Web Design Seo
post Feb 23 2012, 03:31 PM
Post #9


Web Design Seo
****

Group: Root Admin
Posts: 4,165
Joined: 29-April 09
From: Sofia
Member No.: 1



Цитат
Нужно е да влезе някой в сайта ви и да провери цялата ви конфигурация, не само на econt shipping, а най-вече на Virtuemart. Ако там вече се окаже че има пробем, ще е нужно да дадете пълен достъп до хостинга - база данни, фтп и админа на джумла.


Възможност за това имаме в понеделник. Ако решите, дотогава имате време да подготвите достъпа.

Не е нужно повече да пишете в темата ако ще се прави, просто ми пуснете данните за достъп на ЛС в понеделник сутринта.


--------------------
Правила на форума | Forum Rules | How to receive support. 3D Web Design: Уеб дизайн, Seo оптимизация, Web Site Extensions, Oscommerce Addons, Wordpress plugins and Joomla Extensions. Изработка на уеб сайтове и оптимизация на сайт за търсачки и Seo услуги.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th November 2019 - 10:24 PM
Clicky Web Analytics