Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Проблеми и въпроси с модула...
Web Design Seo Forum > Уеб дизайн Seo Форум > Джумла добавки > Econt Shipping for Virtuemart
Angelov
Здравейте,
Реших да пробвам вашия модул за работа с Еконт Експрес като го интегрирам в интернет магазина на фирмата ни, но срещнах доста трудности и проблеми с работата около него. Проблемите са следните.

1. Инсталирам модула, като прилагам всички стъпки от ръководството ви, но компонентът бърка правилното визуализиране на цените в магазина. Ако примерно имаме продукт, който да струва 59 лв, след инсталирането на компонента, цената му се визуализира като 143.87 лв. Цената в администраторския панел на продукта е истинската, цената в поръчката също. Направи ми впечатление, че нещата се оправят когато отворя произволен продукт за редакция и ръчно избера от падащото меню българска валута. Това разбира се не може да бъде направено с цялата ни номенклатура, защото е много трудоемко. Каква е причината за това? Възможно ли е да има конфликт между вашия компонент и други компоненти? Как да се преборим с този проблем?

2. След успешно инсталиране и настройка на компонентът, отиваме в списъка с поръчките, кликаме върху бутончето за генериране на товарителница, появява се прозорче, което ни пита дали искаме да създадем товарителница, натискаме ОК, но след тези стъпки не се случва абсолютно нищо. Какъв е изобщо принципът на работа на генерирането на товарителници? От администраторския панел ли се разпечатват или е необходимо да се влезне в страницата на Еконт за целта?


Поздрави,
Ангелов
Angelov
Първият проблем с цените е решен! Оказа се, че в нашия магазин е била зададена валута по подразбиране BGL вместо BGN от където е ставала цялата обърквация. Вторият проблем обаче остава. При натискане на бутона за генериране на товарителница, системата мисли 2-3 секунди, но след това просто препраща отново към списъка с поръчки без да се случи нищо.

Всъщност компонентът работи ли съвместно с електронната обработка на поръчки в системата на Еконт? Има ли автоматизация на процесът между двете или просто генерира товарителници и калкулира цените за доставка и други услуги?
Web Design Seo
Разпечатва се товарителница и се калкулира цената за доставка, функционалността не вика куриера. За всичко друго трябва да попитате Еконт през сайта им - ние не сме запознати със спецификата на начина на работата им.
Angelov
QUOTE (Web Design Seo @ Feb 21 2012, 10:49 AM) *
Разпечатва се товарителница и се калкулира цената за доставка, функционалността не вика куриера. За всичко друго трябва да попитате Еконт през сайта им - ние не сме запознати със спецификата на начина на работата им.


А дали ще получа изобщо отговор на въпроса ми относно това защо като кликна на бутона за генериране на товарителница не се случва нищо? Мисли 2-3 секунди и отново ме прехвърля към списъка с поръчките...
Web Design Seo
Не мога да ви кажа, бутона по принцип работи ок, не трябва да прехвърля към списъка с поръчките.
Angelov
QUOTE (Web Design Seo @ Feb 22 2012, 07:44 AM) *
Не мога да ви кажа, бутона по принцип работи ок, не трябва да прехвърля към списъка с поръчките.


По принцип работи, но при нас не работи ок! Едва ли ако се обадя на Еконт ще могат да ми помогнат. Всъщност това ли ви е безплатният support към модула? Поне изкажете предположение за да знаем в каква насока да работим...
Web Design Seo
Не ми харесва тона ви. Не си мислете че някой ви е длъжен. Това не е молба за супорт, нито някой може да ви помогне като гадае на карти само по двете изречения които сте споделили.

Проблема може да се дължи на сто неща, може да сте блокирали достъпа до администрацията си (през htaccess) или до xml фаловете в сайта си (по подразбиране джумла ги блокира през htaccess файла намиращ се в public_html) или имате друг проблемен тип доставка който също да работи в сайта ви - системата на еконт е много чувствителна дори към данните на акаунта ви.

Давам за пример че ако ЕДНА буква от данните въведени в компонента в сайта ви са различни от данните въведени при регистрацията ви в системата на Еконт почти нищо няма да работи.

За да ви помогне някой е нужно всичко това:
Нужно е да се знаят версиите на джумлата ви, на компопнента econt shipping, да влезе някой в сайта ви и да провери цялата ви конфигурация, не само на econt shipping, а най-вече на Virtuemart. Ако там вече се окаже че има пробем, ще е нужно да дадете пълен достъп до хостинга - база данни, фтп и админа на джумла.

Самия факт че го наричате "модула", а това е компонент ми говори че сте начинаещ и едва ли сте конфигурирали нещата както трябва.

Според мен това че не сте конфигурирали магазина и акаунта си в еконт правилно е причината. Примера ви с BGL/BGN който сам написахте отгоре също го показва.
Angelov
Всъщност и на мен не ми харесва правописът, граматиката и тонът Ви, но това не е мой проблем, а и не съм тук за да си губя времето с глупости. Когато прочетох, че Еконт предоставят безплатен компонент, към който върви и безплатна поддръжка се зарадвах изключително много, а с това успяха да спечелят и фирмата ми.

Как според вас трябва да изглежда една молба за support? Отворих тема, държах се прилично, любезно, писах на кирилица, обясних какви проблеми имаме и зададох въпроси към тях. Единият проблем го решихме сами, а на втория така и не получихме отговор в самото начало, вероятно от недоглеждане. Изреченията, които съм написал определено не са две, а доста повече. Когато смятате, че информацията, която сме Ви предоставили не е достатъчна за да ни помогнете, просто изискайте от нас още такава! Всички уважаващи софтуерни компании работят така и това го знам от личен опит!

Важно е да отбележа, че сте прави относно това, че не съм техническото лице, което се занимава с поддръжката и изграждането на интернет търговията във фирмата ни, но това не Ви и дава правото да ми слагате квалификации! Освен това никъде не срещнах указание в документацията на компонента, че същият е само за напреднали...

Нека обаче караме по същество...

Версията на компонента е последната: 1.0.8
Версията на Joomla е 1.5.25
Версията на VirtueMart e 1.1.9 stable

Няколко пъти сравних информацията въведена в настройките на компонента и тази в системата на Еконт. Всичко съвпада.
Ако би помогнало мога да споделя, че в магазина има инсталиран модул за Custom Attributes, който ползваме за поръчка на различните цветове, които предлагаме. Адресът на магазина е www.davidjones.bg, но за момента компонентът е инсталиран в огледалното му копие на адрес http://davidjones.plovdiv24.eu

Достъпът до .xml не е блокиран:

## Deny access to extension xml files (uncomment out to activate)
#<Files ~ "\.xml$">
#Order allow,deny
#Deny from all
#Satisfy all
#</Files>

Опитах също със спиране на всякакви модули, компоненти, плъгини, опции и други за доставка, но отново не успявам да генерирам товарителница. Опитах и с друг браузър, но положението е същото...

Разберете ме правилно! Нито искам да се карам с някой, нито имам време за това. Единственото, което искам е да подкарам компонента с ваша помощ, след което с удоволствие ще заработя само с Еконт и ще забравя за останалите куриерски фирми.

Поздрави,
Ангелов
Web Design Seo
Цитат
Нужно е да влезе някой в сайта ви и да провери цялата ви конфигурация, не само на econt shipping, а най-вече на Virtuemart. Ако там вече се окаже че има пробем, ще е нужно да дадете пълен достъп до хостинга - база данни, фтп и админа на джумла.


Възможност за това имаме в понеделник. Ако решите, дотогава имате време да подготвите достъпа.

Не е нужно повече да пишете в темата ако ще се прави, просто ми пуснете данните за достъп на ЛС в понеделник сутринта.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.

Web Analytics