Welcome Guest ( Log In | Register )

 Forum Rules Информация за SEO услугите на 3D Уеб дизайн
 
Reply to this topicStart new topic
> Какво е разнообразие на линк профила на сайт, диверсификация на линковете, diverse anchor profiles, diversification
Web Design Seo
post May 9 2012, 05:50 AM
Post #1


Web Design Seo
****

Group: Root Admin
Posts: 4,027
Joined: 29-April 09
From: Sofia
Member No.: 1



Сигурно сте чували изразите: "разнообразие на линк профила на сайт", разнообразие на профила на уеб сайт в Google, натурален или "естествен линк профил на сайт".

Цитат
1. Линк значение: Какво е "линк", какво значи "линк"? Със "Линк" или "връзка" или "препратка" или "хипервръзка" (на английски hyperlink) в интернет се означават връзките между сайтовете и документите. Линкът обикновено е връзка, препратка, нещо върху което се клика за да отидеш на друго място - до друг web сайт, друг документ или друга интернет страница. Линковете в интернет страниците обикновено са отличими от останалия текст, за да може да разбере потребителя, че това е препратка към друга страница и да кликне върху нея.


Пример за линк има на картинката отдолу:



Създаване на линк или КАк се прави линк? Линковете се създават като за целта има специален таг в HTML (примерен код):
Код
<a href="url">link text</a>

Където url е страницата която ще се отвори след като кликнете на препратката, а link text е текста който ще види потребителя (ще го видят и търсачките).

Примерно за да създадем връзка на която пише "Българската поща" към сайт abv.bg, HTML кодът е:
Код
<a href="http://abv.bg">Българската поща</a>



Как се слага линк в текста и как да го направите активен? Линк се вмъква в текста като просто вмъкнете кода някъде във вашия текст. Линка ще е активен, ако сложите попълнен урл адреса - href параметъра между двете кавички. Примерно:
Код
Имам един сайт за линкове, той се нарича линк.com. А тоа е сайта на <a href="http://abv.bg">Българската поща abv.bg</a> - в него можете да си направите безплатен имейл акаунт.



Какво е значението на линковете?
Линковете са все още най-силния параметър на алгоритъма на Google. Тоест, искате ли сайта ви да е добре класиран в Гугъл, трябват ви повече линкове! Но всички връзки не са еднакви. Подробното обяснение е отдолу!

Това са основните фактори за класиране на алгоритъма на Гугъл - от тях зависи колко високо се класира съответната страница от даден уеб сайт:


Обърнете внимание на двете части от графиката долу маркирани с "Off page SEO" - оранжевата е колко линкове има към страницата ви от други сайтове и колко качествени са тези сайтове, а зелената са текста на връзките - тоест, какво пише на линковете. Добре, до тук са около 45%.

Но има и още една синя графа горе вдясно - Тръст и Авторитет на домейна (домейн е името на сайта ви - вашиясайт.com или вашиясайт.net или друг вид). А тръста се гради на база възрастта на сайта и... отново връзките към сайта ви.

Тоест, популярността и класирането на сайта ви зависи на до 65-68% от линковете към сайта ви!

Фактите: Когато искате да сте класирани в Google за някакви ключови думи, най-силен фактор за класиране в Google си остават линковете. Тоест, класирането на сайта ви зависи на до 65-70% от линк билдинга му и популяризирането му в други сайтове. Затова и нашата фирма 3D Web Design при SEO оптимизацията набляга на линк билдинг услугите - те дават най-силен ефект.

Цитат
ВАЖНО: Най-силния параметър който Гугъл гледа, е от колко различни, качествени сайта има връзки към сайта ви. Тоест, не е най-важна бройката линкове към сайта ви, важно е от колко на брой различни сайта са линковете, колко стари са сайтовете които ви линкват и на страница с какво съдържание е сложена връзката към сайта ви - качествено съдържание ли е, колко е дълго съдържанието на страницата, на каква тематика е.


Какви линкове ви трябват за да се класирате в търсачките?
Има още един параметър на линковете: rel="nofollow" параметър. На база това дали в хиперлинка присаства параметъра rel="nofollow", линковете са два основни типа:

1. Dofollow (или follow) - ако в линка НЕ присъства параметъра rel="nofollow". Пример за dofollow връзка:
Код
<a href="http://abv.bg">Българската поща</a>


2. Nofollow - ако в линка присъства параметъра rel="nofollow". Пример за nofollow връзка:
Код
<a href="http://abv.bg" rel="nofollow">анкор текст на моят линк</a>
или
<a rel="nofollow" href="http://abv.bg">анкор текст на моят линк</a>


ВАЖНО: Nofollow линковете НЕ предават сила на сайта който се линква, тоест nofollow линковете НЕ покачват класирането ви в Google! Извода: Трябват ви dofollow линкове!


Откъде да си набавите линкове към вашия собствен сайт за да се класирате по-високо в търсачките?

Най-лесните начини са два:
1. Безплатни връзки (ниско качество, обикновено повечето са nofollow): от публични безплатни Български сайтове - социални мрежи.
2. Платено (високо качество, Dofollow): като платите за написване на дълги и качествени текстове които се публикуват в качествени сайтове (написване на 20 статии от по 300-320 думи всяка и публикуването им в 20 различни сайта за срок от ДВЕ години струва 148 лв, 40 статии в 40 различни сайта - 288 лв).


Колко линка има средния Български уеб сайт?
Средния Български сайт има линкове от около 40-50 различни сайта.

Ще мога ли с толкова връзки да преборя конкуренцията?
С един пакет от 40 статии ще преборите поне 25-30% от конкурентите си като минимум. Какви резултати се постигат от линк билдинг услугата можете да видите тук.


Какво е разнообразие на линк профила на сайт или как се прави диверсификация на линковете: Идва от diversification (разнообразие на английски) или diverse anchor profiles (разнообразни линк профили на английски) или diversify (разнообрази - ударението е на последното И).



Тези изрази означават най-общо казано да имате разнообразни анкор текстове на линковете сочещи към сайта ви и разнообразен профил на сайта, тоест той да се линква от различни потребители, от различни държави и да имате линкове от различни сайтове и от различен тип сайтове, а не само например от блог коментари или от форумни профили.

Цитат
Защо е необходимо да го имате? Това е един от най-сигурните начини да имате високо класиран сайт за висококонкурентна ключова дума/няколко висококонкурентни ключови думи или фрази.


Точно по този начин извършваме линк билдинг за нашите клиенти и за нашите собствени сайтове. На това се дължи и високото класиране на уеб сайтовете на клиентите ни - качествено извършени SEO услуги по възможно най-правилния начин, без да бързаме и без да претупваме.


Кой съм аз да ви уча как се прави?
1. Няма АЗ, има НИЕ. Казвам се Едуард Димитров. Още от 2007 година не съм самостоятелно лице, тогава станах основател на фирма "3Д Уеб дизайн" ЕООД. Фирмата е екип от поне 4 човека, дори на моменти сме били шест. Екипът на 3D Уеб дизайн - кои сме ние.
2. В какво сме се забърквали през годините и в какво ни е признала цяла България.
3. На моменти ни признаваха дори и някои чужденци.
4. Сайта на 3D Уеб Дизайн е един от малкото сайтове в ЦЯЛ СВЯТ който е бил класиран някога (за период от над 6 месеца през 2013-2014) в топ ПЕТ на Google не за една, а за НАД 10 от най-трудните ключови думи в света като: SEO, Facebook, уеб дизайн, webdesign, уеб сайт, уеб сайтове. Скрийншот.


Защо някога написах тази статия?
Когато още преди 5-6 години обяснявах на няколко от моите любимци в един вече зачезнал бг форум - webmaster bg какво е Диверсификация и как трябва да го правят, някои от тях не вярваха че това което отдавна работи на запад ще се случи и в България.

Първоначално написах тази тема във форума ни през месец МАЙ 2012 година. Още през 2013 година думите ми се потвърдиха. Сега нашите сайтове са си класирани в Гоогле както до преди ъпдейта на Google Penguin, а много от тези на хората които не ми вярваха са наказани.



Защо ли? Защото Google Penguin ъпдейта наказа всички сайтове които не се съобразяваха с тези правила.

За да не стигате дотам, ето Няколко правила за Диверсификация на линковете ви от 3D Уеб Дизайн (някаква най-обикновена фирма с огромно число класирани сайтове в Google)

За да не ви накаже "Пингвин" алгоритъма на Гоогле:

  1. Трябва да имате разнообразни текстове на линковете сочещи към сайта ви. Ако имате много, те трябва да бъдат и различни или ще отнесете наказание на секундата. Колкото повече имате, толкова по-разнообразни трябва да бъдат.
  2. Два-три варианта на ключовата ви дума не са достатъчни. Ще са необходими няколко ключови думи, единствено и множествено число на всяка от тях, варианти на всяка от думите членувана, плюс стандартните анкори с урл адреса на домейна или урл адреса на страницата плюс поне няколко с текстове "виж тук", "прочети още", "посети линка", "виж сайта" и подобни.
  3. Линковете сочещи към сайта ви трябва да са от тематични сайтове или тематични страници в тези сайтове
  4. Линковете ви трябва да са от различни видове сайтове - ще ви трябват линкове от футъри на ваши партньори, от социални мрежи, от блогове, от статии, от новинарски сайтове, от коментари, от постове във форуми
  5. Трябва да имате линкове от разнообразни IP адреси и от различни C клас мрежи с IP адреси
  6. Трябва да имате линкове от разнообразни различни домейни. Колкото повече, толкова по-добре.
  7. Трябва да имате разнообразни линкове сочещи към различни страници на сайта ви, а не сочещи само към заглавната му страница или към тази на основния продукт в сайта. Добре е да имате структура "категория - продукт - тематични полезни статии" в категорията и линкове към всяка една от тези страници.

    Какво се практикува в България в 90% от случаите - в зависимост от конкуретнтостта на нишата:
    Класира се обикновено заглавната страница на сайта за най-трудните 1-2 ключови думи (линк билдинг от 100 до 300 различни домейна) и като минимум поне няколко страници на категории или други важни страници от сайта се класират за техните заглавия. Ако това са категории в онлайн магазин, трябва техните заглавия да са от по 2-3 думи. Към урл адреса на всяка от тях се прави линк билдинг от 50-100 различни домейна - в зависимост от конкурентността.

  8. Добре би било линк билдинга ви да е изграден постепенно във времето, а не в рамките на една седмица до месец (виж снимката отдолу).
  9. Ако искате наистина високо класиране за трудна ключова дума, трябва да имате линк билдинг не само от Български сайтове, а и от чуждестранни. Дори тези сайтове да не са написани на български език.



Предлагате ли услуги които бързо могат да подобрят разнообразието на линк профила на сайта ми?

Да предлагаме. Тук е Услугата ни: Услуга за справяне с последствията от Google Penguin с включено проучване и Услуга за справяне с Google Penguin без включено проучване.

Цитат
Тази статия е част от SEO Ръководство за напреднали. Може да ви бъде полезна и статията "как и откъде да пускам линкове към сайта си" (частта след "Няколко правила за линк билдинг от мен" ) а също и цялото SEO Ръководство за начинаещи.


Повече по темата за линк билдингът:



--------------------
Правила на форума | Forum Rules | How to receive support. 3D Web Design: Уеб дизайн, Seo оптимизация, Web Site Extensions, Oscommerce Addons, Wordpress plugins and Joomla Extensions. Изработка на уеб сайтове и оптимизация на сайт за търсачки и Seo услуги.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd September 2018 - 12:04 AM
Clicky Web Analytics